Veelgestelde vragen
Kunnen jullie ook maatwerk leveren?
Zowel voor particulieren als bedrijven kunnen we maatwerk leveren. We werken samen met verschillende werkplaatsen in Nederland, met ieder een eigen specialisatie. Veel van onze meubels op de site zijn aan te passen aan specifieke wensen. Prachtige handgemaakte meubels met minder impact op het milieu en meer impact op het leven van mensen. Stuur ons een mail voor de mogelijkheden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd wisselt per product en leverancier. Wij werken samen met partijen die niet of nauwelijks beschikken over voorraden. Op het moment dat jij een product bestelt, gaan ze voor jou aan de slag. Het ene product kost meer tijd om te maken dan het andere. Lees dus goed de informatie op de productpagina door. Als de levertijd afwijkt van het genoemde aantal werkdagen op onze site, dan ontvang je altijd een bericht van ons.
Kan ik mijn product retourneren?
Ben je niet tevreden over het product? Dan kun je deze natuurlijk terugsturen. Neem hiervoor even vooraf contact met ons op. De producten komen bij verschillende werkplaatsen vandaan. Wij zullen dan laten weten hoe het geretourneerd kan worden. Voor producten die op maat gemaakt zijn gelden andere voorwaarden. Deze kunnen in principe niet geretourneerd worden. Mocht er iets mis zijn met een product dan zullen we dit natuurlijk zo goed en zo snel mogelijk proberen op te lossen. Lees hier alle instructies en voorwaarden.
We staan voor je klaar
Mail
antwoord binnen 24 uur
info@studioperspective.nl
Formulier
antwoord binnen 24 uur
contactformulier